Πληροφορίες Σχετικά με τις Αγορές σας

Πότε γίνονται οι αποστολές προϊόντων;

Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται καθημερινά μέχρι και στις 14:00 και αποστέλλονται την ίδια μέρα, παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 14:00 αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη.

Με ποιόν τρόπο στέλνετε τα προϊόντα;

Όλες μας οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ACS ή ΕΛΤΑ Courier και ενημερώνεστε ηλεκτρονικά για την εξέλιξη της παραγγελίας

Μπορώ να ακυρώσω παραγγελία;

Oποιαδήποτε στιγμή αποφασίσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να καλέσετε στο 2321037999 ή στο e-mail: [email protected] και να μας ενημερώσετε για την ακύρωση, ιδανικά πριν την αποστολή της παραγγελίας, χρονικά πριν τις 16.00

Το προϊόν που παρέλαβα δεν είναι αυτό που θέλω. Τι να κάνω;

Μπορείτε να καλέσετε στο 2321037999 ή στο e-mail: [email protected] και να μας μεταφέρετε το πρόβλημα, σε άλλη περίπτωση κάνετε νέα παραγγελία με το προϊόν που θέλετε και σημειώνετε στα σχόλια “αλλαγή” (η πρώτη αλλαγή ανά κωδικό είναι εντελώς δωρεάν από το κατάστημα μας χωρίς κάποιο κρυφό κόστος).

Το προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να καλέσετε στο 2321037999 ή στο e-mail: [email protected] και να μας μεταφέρετε το πρόβλημα, σε άλλη περίπτωση κάνετε νέα παραγγελία με το προϊόν που θέλετε και σημειώνετε στα σχόλια “αλλαγή χέρι με χέρι” (η πρώτη αλλαγή ανά κωδικό είναι εντελώς δωρεάν από το κατάστημα μας χωρίς κάποιο κρυφό κόστος)

Σε περίπτωση που δε θέλετε να κάνετε αλλαγή, έχετε το δικαίωμα επιστροφής όλων των χρημάτων που δαπανήσατε για την παραγγελία(συμπεριλαμβανομένου και των εξόδων αποστολής)

Πληροφορίες Σχετικά με Πληρωμές

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Υπάρχουν δύο (2) διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής. Αυτοί είναι:

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω της υπηρεσίας WinBank Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς
  • Μέθοδος Αντικαταβολής

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα “Τρόποι Πληρωμής”. Η ενότητα βρίσκετε στον κάτω μέρος του site μας.

Υπάρχει χρέωση μεταφορικών;

Σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, είτε είναι αστικές περιοχές, είτε δυσπρόσιτες περιοχές, είτε απομακρυσμένες περιοχές, τα έξοδα μεταφοράς ανέρχονται στα 2.50€.

Υπάρχει επιβάρυνση για πληρωμή μέσω κάρτας ή αντικαταβολής;

Σε περίπτωση που πληρώσετε με κάρτα, δεν έχετε καμία άλλη χρηματική επιβάρυνση. Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, η υπηρεσία αυτή χρεώνετε 2.00€

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος υπάρχει επιβάρυνση;

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση, το κόστος της πρώτης αλλαγής το αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το κατάστημα μας. Επίσης, σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος της επιστροφής του προϊόντος το αναλαμβάνει το κατάστημα μας.

Σε περίπτωση που θελήσετε να αποστείλετε πίσω την παραγγελία, η χρέωση είναι του παραλήπτη και την στέλνετε στα εξής στοιχεία

KOLAN4U
Τέρμα Νικοπόλεως 14
Σέρρες
ΤΚ.62121
Τηλ: 2321037999

Πότε πιστώνονται τα χρήματα στον λογαριασμό μου σε περίπτωση επιστροφής;

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή της παραγγελίας ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση. Για την αποφυγή χρονοκαθυστέρησης μπορείτε να μας στείλετε στο [email protected] τα εξής στοιχεία:

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
αριθμό παραγγελίας
κωδικό προϊόντος
ποσό
μέγεθος

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΗΣ
ονοματεπώνυμο δικαιούχου
ολόκληρο τον αριθμό λογαριασμού μαζί με το IBAN
όνομα Τραπέζης

Μέσα στις επόμενες 5 εργάσιμες ημέρες θα έχουν πιστωθεί τα χρήματα στον λογαριασμό που θα μας έχετε υποδείξει.